Servis a odborná podpora

Servis a odborná podporaNabídka našich služeb pokrývá oblasti ICT od kabelážních systémů, aktivních prvků, přes počítače, servery a síťové operační systémy, až po provozované aplikace a služby outsourcingu nebo Cloud Computingu s možností vzdáleného proaktivního monitoringu. Další významnou oblastí poskytování služeb jsou oblasti slaboproudých a silnoproudých systémů.

Přehled základních činností:

  • Provádění konfiguračních změn
  • Záruční a pozáruční servis
  • Proaktivní monitoring a dohled v režimu 24x7x365
  • Garantované časy odstranění závady a obnovení funkčnosti instalovaných systémů a zařízení
  • Instalace bezpečnostních updatů a patchů, upgrade firmware
  • Testování a odhalování chybových stavů dodávaných technologií
  • Profylaktické prohlídky, revize a pravidelná údržba servisovaných systémů a zařízení
 

Služby a řešení